Ny design!

Har fixat en ny design. Är nöjd för stunden iallafall. Jag har i mina yngre dagar lyckats rätt okej med både Photoshop och HTML, men CSS är jag inget bra på, och jag har dessutom glömt det mesta som jag har kunnat. Skulle gärna se en enklare redigerare på blogg.se. Det finns säkert många som mig som har lite svårt för det här, och det hade vart kul om man snabbt och enkelt kunde ändra färg på text, bakgrund, länkar och så vidare. Lite sparsamt med redigeringsalternativ här på sajten.

Till något helt annat. Har känt mig fantastiskt ensam hela dagen. Sov flera timmar förut, och har haft sjukt tråkigt sedan dess. Börjar sjunka ner i min gamla isolering och ensamhet. "Ingen tycker om mig, buhuhu." Samtidigt känner jag bara att jag vill låsa in mig och aldrig mer komma ut. För att ingen tycker om mig. Såklart.

Men nu kommer Pojken snart hem, då ska jag sitta fast på honom som ett frimärke resten av kvällen. Finns det något bättre än att kramas? Inatt ska jag jobba igen. Ser konstigt nog fram emot det. Det må vara jobbigt att gå upp kvart över ett på natten, och segt att pulsa genom snön, men det är ändå rätt skönt att få vara ute och höra tystnaden innan världen har vaknat. Man är liksom en del av världen utan att behöva interagera med den.

Jag hatar min sociala fobi, men jag är livrädd för att försöka bli av med den.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Om du inte gillar hur jag skriver så behöver du inte heller läsa det. Jag ser ingen skillnad på din och min blogg i texten. Så jag förstår inte vart du vill komma.

2011-01-06 @ 23:05:46
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Och dom gångerna det blir att stå så som du skrivit är bara när jag är stressad.

2011-01-07 @ 00:34:18
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0