Två äckliga bilder.

Förkylningen som attackerade mig på julafton vill fortfarande inte ge med sig riktigt.

Det här är lite slem som jag nös upp förut.

Bland annat nyser jag upp slem. Se bara. Slem.

Kyla, förkylning och det faktum att jag jobbar utomhus och när det är som kallast har också gjort att jag fått väldigt torr hud, läpparna är särskilt utsatta.

Så här ser jag ut just nu.

Det är därför jag ser ut såhär idag. Har smetat Idominsalva runt munnen, eftersom det gör förbannat ont. Har en tendens att pilla och tugga på torra spruckna läppar, så min underläpp blöder och går sönder mer och mer. Har också lyckats pilla bort hud UNDER läppen, vilket också gör satans ont. Om någon därute har tips på hur man kan hjälpa det att läka fortare tar jag tacksamt emot detta.

Och ja, jag är väldigt finnig. Acne suger. Hittade en finne i ögonvrån idag, wtf liksom. Ska ta mig en dusch, hårbotten gör ont av för mycket uppsatt hår, och mina ben är håriga som få.

Pojken väckte mig med en underbar kram i morse, sedan gick jag ner på honom. Det känns bra att veta att det finns någon som älskar en hur äcklig och smutsig man än är. BJ hjälper väl säkerligen också.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så länge jag tycker det är kul att blogga om kläder och mode kommer jag att göra det :) Då bryr jag mig inte om det så hade varit poppis år 1852... Det är faktiskt dessutom frivilligt att läsa!

2011-01-06 @ 17:40:46
URL: http://linnealujak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0